ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

همه ما، توانمندی های پنهان شده ای داریم که با تکنیک هایی مانند کوچینگ، بالا بردن اعتماد بنفس و … میتوانیم اثرگذاری بیشتری بین اطرافیانمان داشته باشیم و آنها راحت‌تر متقاعد کنیم حالا تصور کن علاوه بر این اثرگذاری سودمند، بتوانی از این توانمندیها، کسب درآمد خوبی هم داشته باشی.

کسب درآمد سالیانه 250 میلیون تومان بدون سرمایه اولیه، فقط از توانمندی هایی که در حال حاضر دارید.

شاید شما یک خانم خانه‌دار یا یک متخصص در زیرگروه های پزشکی باشید و یا حتی یک فارغ التحصیل با بالاترین مدرک دوره کوچینگ باشید هر کدام از شما یک سری از توانمندیهایی منحصر به فرد دارید که میتوانید مشکلات خیلی از افراد را برطرف کنید و بابت آن نیز کسب درآمد مناسبی داشته باشید آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید این توانمندیها چقدر برای شما سودآور بوده است؟

مسلما هر نوع توانمندی باعث میشود که زندگی بهتری را تجربه کنیم ولی چطور میتوانیم از این توانمندیها حداکثر استفاده را ببریم و هم خودمان زندگی بهتری را تجربه کنیم و هم به دیگران کمک کنیم؟ اگر میخواهید در این مورد بیشتر بدانید میتوانید فیلم زیر را مشاهده کنید و یا اینکه تا پایان این صفحه مرا همراهی کنید تا به شما بگویم که چطور میتوانید به این هدف برسید.

دوستان گرامی سلام، من پیام ادیب هستم مدرس کوچینگ، بیزینس کوچ و منتور جذب مشتری.

میخواهم در دوره ای بنام سوپر کوچ به شما بگویم که چطور میتوانید بدون سرمایه اولیه به درآمد 20.000.000 میلیون درماه برسید. لطفا عجله نکنید و الان مرا قضاوت نکنید چون چیزی که در پایان این مقاله بدست می‌آورید بیش از ارزش 5 دقیقه زمان گذاشتن برای خواندن این صفحه است.

این روزها، در مورد کوچینگ و مخصوصا بیزینس کوچ زیاد میشنویم و شاید برخی از ما نسبت به آن بی‌اعتماد باشیم اما من میخواهم به شما بگویم که :

چرا میتوانید به من اعتماد کنید؟

دوستان گرامی،

  • من تا به امروز ( تیر 1402) 9 کسب و کار را تجربه کردم.
  • بیش از 4000 نفر در وبینارهای من ثبت نام کردند.
  •  600 نفر ساعت، جلسه کوچینگ تک به تک با مراجعینم داشتم.

همه این تجربیات را کنار هم گذاشته ام و مسیر کسب درآمد از کوچینگ را بصورت عملی طراحی کرده ام.

در ابتدای صفحه عنوان کردم که کسب درآمد از توانمندی های فعلی شما، شاید فکر کنید که الان میگویم کسب درآمد از کوچینگ. چرا با هم فرق می‌کنند؟ دوستان من، مهارتهای کوچینگ یعنی کسب توانمندیی که از داشته هایت بهترین استفاده را ببری و خودت را از مشکلات پیش رو، قوی تر کنی. به همین دلیل در هر موقعیت اجتماعی و شغلی قرار دارید مهارت های کوچینگ به شما کمک میکند زندگی بهتری را تجربه کنید و حتی یک گام جلوتر بروید و تبدیل به یک کارآفرین شوید.

داشتن مهارتهای کوچینگ یعنی یک موقعیت برد – برد را در زندگی خودتان ایجاد کنید حتی اگر نخواهید از آن کسب درآمد داشته باشید.

فرض کنید شما والدین یک نوجوان هستید و همه ما میدانیم که مراقبت از نوجوانان در این روزگار که شبکه های اجتماعی جولان میدهند چقدر سخت است در این شرایط اگر مهارت کوچینگ را بدانید به راحتی میتوانید با نوجوان خود ارتباط برقرار کنید اعتماد او را جلب نمایید و از بسیاری از خطراتی که در کمینش است او را حفظ کنید.

اگر مهارت کوچینگ را ندانی باز هم شما پدرو مادر آن نوجوان خواهید بود و بالاخره یک روز، راه برقراری ارتباط با او را پیدا می‌کنید ولی ممکن است بسیاری از فرصتهایی که میتوانستید برای فرزند دلبندتان ایجاد کنید از دست بدهید!!!

یا اینکه فرض کنید شما یک متخصص در زمینه ریاضیات علوم پایه و یا رشته ژنتیک مولکولی باشید با اینکه تخصص دارید نمیتوانید از این تخصص در زمینه مناسبی استفاده کنید و بعد از سالها تحصیل و تحقیق هنوز برای هزینه های زندگی به خانواده خود وابسته هستید و یا اینکه مجبور به ثبت نام در پلتفرمهایی مانند اسنپ باشید البته هر نوع کاری که بتوانیم هزینه های زندگیمان را تامین کنیم قابل تقدیر است ولی چقدر خوب میشد که می‌توانستید در زمینه تحصیلی و یا علاقمندی خودتان فعالیت می‌کردید؟

اینها را میگویم چون من هم در دهه چهارم زندگی خود هستم و همانند بسیاری از شما این تجربیات را پشت سر گذاشتم و از سختیهای آن باخبر هستم.

من هم مانند بسیاری از شما دانش و تجربیات زیادی داشتم ولی به موفقیتی که لایق آن بودم نرسیدم بعد از سالها تجربه فهمیدم که علت عدم موفقیت من، نداشتن کوچ و همراه در مسیر موفقیت است که مرا در مسیر درست نگهدارد، راهنمایی کند و از ضررهای سنگین مسیر آگاه سازد به همین دلیل در سال 98 با انتخاب یک کوچ حرفه ای علاوه بر اینکه فهمیدم علاقمندی من در چه چیزی است به یک نتیجه مهم هم رسیدم و آن اینکه هیچوقت برای موفق شدن دیر نیست.

فکر میکنم شما عزیزان هم با من موافق باشید که همیشه یک راهنمای خوب و باتجربه  میتواند به ما کمک کند که سریعتر به هدفمان برسیم آن هم با خطای  کمتر. درست است؟

حال ممکن است برخی از افراد بگویند که نیازی به راهنما ندارند اوضاع اقتصادی خراب است و وضعیت اجتماعی خوب نیست و … اگر اینها درست شود دیگر چه نیازی به راهنما داریم بعد از 20 سال تجربه کاری؟؟!!

فرض کنید که این حرف درست باشد حال سئوالم این است الان اوضاع اقتصادی خراب است , بسیاری از کسب و کارها ورشکسته شده اند درست است؟

خب البته پاسخ بله است.

پس در این وضعیت رقیب کمتری دارید و فقط باید افراد را راضی کنید که به شما اعتماد کنند.

حالا زمانی را فرض کنید که اوضاع اقتصادی خوب است کسب وکارهای زیادی رشد کردند. در این حالت رقبای شما و هر صنف دیگری زیاد خواهد بود. احتمالا شما هم تا اینجا با من موافق هستید. و البته همه ما این را هم میدانیم در زمانی که رقبا زیاد هستند باید بیشتر تلاش کنیم و نقشه مسیر بهتری برای جذب مشتری داشته باشیم تا  بتوانیم مشتری را راضی کنیم که همکاری و خرید از ما برایش سودآورتر است.

پس میبیند در هر زمان و وضعیت اقتصادی داشتن مشاوره، راهنما و کوچ حرفه ای میتواند در پیشرفت همه ما تاثیر به سزایی داشته باشد.

شاید باور نکنید ولی حتی معروفترین کوچ های دنیا که خودشان مشاور و راهنمای شرکت های چند ملیتی هستند خودشان از یک کوچ شخصی برای همراهی استفاده میکند. یادمان باشد ما آدمها، بطور غریزی اجتماعی هستیم و یک همراه و هم‌صحبت خوب مخصوصا در زمانهای سختی می‌تواند ذهنمان را بازتر کند و قدرت حل مسئله را درما بالا ببرد. و هر چقدر قدرت حل مسئله بیشتری داشته باشیم از سختیها سریعتر و کم هزینه تر عبور میکنیم.

خب سخن را کوتاه کنیم وبه اصل مسئله یعنی نقشه راه کسب درآمد از توانمندیهایمان بپردازیم.

 

نقشه 3 مرحله کسب درآمد ماهانه 20 میلیون تومانی از توانمندیها

اولین قدم من چه کسی را کوچ کنم و در چه زمینه‌ای ؟

مهارتهایی که میتوانم با آن به دیگران کمک کنم

برای پاسخ به این سئوال اول باید دقیقا بدانیم کوچینگ چیست؟ و مهارتهای آن کدام است؟ زمانی که شما مهارتهای کوچینگ را بیاموزید اولین کوچی و مشتری، خودتان هستید که میتوانید با استفاده از آن به مهارتهای درونی تان بیشتر پی ببرید.

اما چطور میتوانید به این مهارتها دست پیدا کنید؟ پاسخ به این سئوال بسیار ساده است باید در دوره های تربیت کوچ شرکت کنیم اما چند نکته وجود دارد

  • موسسات زیادی کوچینگ آموزش میدهند دوره های بلند مدت و کوتاه مدت. شاید این سئوال در ذهنتان خطور کند کدام مناسب شماست؟ کدام یک کسب و کار محور است؟
  • هزینه این کلاسها بسیار بالاست؟ برخی از این موسسات حتی به دلار شهریه میگیرند در این وضعیت چه باید کنیم؟

نگران هیچکدام از موارد بالا نباشید چون مهارت های پایه کوچینگ را در دوره سوپر کوچ بطور کامل به شما آموزش میدهیم آموزشهای این بخش کاملا عملی است بطوری که کاملا میتوانید در ابتدا خودتان را کوچ کنید و به مهارتهای واقعی و استعداد خودتان پی ببرید و البته من و تیمم در تمام مراحل یادگیری کوچینگ در کنارتان خواهیم بود و به شما کمک می‌کنیم.

قدم دوم: ساخت پیشنهاد ارزشمند

پیشنهاد ارزشمند

یعنی به مشتری پیشنهادی بدهیم که بتواند در سریعترین زمان یک مشکل از مشکلاتش را حل کند و او را به هدفش نزدیک ترو حتی به هدفش برساند.

بعنوان مثال در کسب و کار خودم بعنوان مدرس کوچینگ و کوچ جذب مشتری چه پیشنهاد ارزشمندی را میتوانم بسازم؟

  • برای اینکار ابتدا باید ببینم که بازار هدف من چه کسانی هستند؟

در مورد کسب و  کار خودم :بازار هدفم کسانی هستند که مهارتی را دارند و میخواهند وارد صنعت کوچینگ بر اساس مهارت خود شوند.

  • بعداز انتخاب بازار هدف باید نیاز بازار هدف خود را پیدا کنیم یعنی بفهمیم نیاز واقعی بازار هدف چیست؟

نیاز بازار هدف خودم: شروع کسب و کار کوچینگی پر سود بطوری که تمام هزینه های ماهانه او را پوشش دهد.

حالا بر اساس نیاز بازار هدفم، پیشنهاد من به آنها شرکت در دوره سوپر کوچ است دوره ای که به آنها مهارت کوچینگ را یاد میدهدم  مهارتهایی که بر اساس آن میتوانند بازار هدف خود را تعیین کنند و نیازهایشان را بشناسد و برای آنها یک پیشنهاد ارزشمند بسازد.

نمونه پیشنهاد ارزشمند
همه آموزشها برای بکارگیری است پس عملگرایی را از خودمان باید شروع کنیم و به همین دلیل اولین پیشنهاد ارزشمند برای کسب و کار خودم را طراحی کردم

یادمان باشد تنها در یک صورت است که مشتری حاضر است به ما پول بدهدو آن هم این است که نیاز مشتری را دقیق بشناسیم و برایش راه حل درستی تعریف کنیم.

قدم سوم: چطور پیشنهاد ارزشمند را به بازار هدف برسانیم و مشتری جذب کنیم؟

چطور مشتری جذب کنم

هر وقت حرف از مشتری یابی می‌شود بلافاصله در ذهن بیشتر ما تبلیغات مخصوصا تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نقش می‌بندد که البته استفاده از این روش یعنی تبلیغات گسترده بسیار موثر است ولی تبلیغاتی که برایمان سودآور باشد بسیار پرهزینه است و ممکن این سئوال را بپرسید آقای ادیب پس چه کاری باید انجام بدهیم؟

پاسخ من به سئوال شما این است که روش مشتری یابی ارگانیک بکار ببریم، روشی که خود من از آن استفاده کردم و نتایج خوبی هم از آن گرفتم. و این روش را که رایگان است و بیش از 9 تکنیک برای استفاده از آن وجود دارد، من در دوره سوپرکوچ بطور کامل به شما بزرگواران آموزش میدهم.

 

معرفی دوره سوپر کوچ

 در دوره سوپر کوچ، دقیقا این سه مرحله را به شما بزرگواران آموزش میدهم. شاید یک سئوال برای شما مطرح شود که دوره های کوچینگ زیادی در بازار هستند چرا باید در دوره سوپر کوچ شرکت کنیم؟

دوست عزیز من، دوره سوپر کوچ 3 مزیت اساسی نسبت به اکثر دوره های کوچینگ دارد.

  • این دوره کاملا کسب و کار محور است یعنی کاملا بطور عملیاتی بوده و از سرفصلهای کلیشه ای که فقط در محافل نظری به آن پرداخته میشود یا صرفه نظر کردیم و یا اینکه این نظرات در دنیای واقعی کسب و کار چه کاربردی دارد را نیز بیان میکنیم.
  • هزینه این دوره نسبت به دوره های مشابه، بسیار مناسب است. دوست گرامی من، کوچینگ در ایران بسیار نوپا است و البته بسیار سود آور به همین خاطر دوره های آن معمولا بسیار گرانقیمت است بطوری که  حداقل از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان شروع میشود و حتی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نیز میرسد. برخی از موسسات آموزشی هم شهریه ها را به قیمت جهانی دلار و یورو محاسبه میکنند.
  • سومین و مهمترین قسمت آن بخش کسب درآمد و جذب مشتری است که معمولا در دوره‌های دیگر به آن اشاره نمیکنند و یا بطور خلاصه و چند نکته از آن را به شما بیان میکنند در حالی که در دوره سوپر کوچ روشهای مشتری یابی و جذب مشتری را بطور کامل آموزش میدهیم.

البته مزیت دیگر این دوره کلاس آنلاین پرسش و پاسخ ماهانه است که هر هفته برگزار میشود.

دوره سوپر کوچ دارای 2 بخش است:

  • آموزش کوچینگ.
  • نقشه راه درآمد زایی از کوچینگ.

 

آنچه که شما بعد از گذراندن دوره سوپر کوچ بدست می‌آورید

بعد ازگذراندن این دوره شما:

  • یک کوچ در حوزه تخصصی و علاقمندی خود هستید که میتوانید جلسات کوچ با مشتری را به تنهایی برگزار و مدیریت کنید.
  • میتوانید هدف مشتریان خودتان را تعیین کنید و آنها را از سردرگمی نجات دهید که همین امر باعث میشود مشتریان بیشتری به شما اعتماد کنند.
  • راحتتر روی دیگران تاثیربگذارید و آنها را با خود همراه کنید.
  • میتواند برای افراد مختلف از بازار هدفتان، پیشنهادهای ارزشمند تعیین کنید.
  • با روش های فروش و بازاریابی ارگانیک آشنا میشوید و با حداقل هزینه میتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید.

همانطور که  همه شما میدانید دوره های کوچینگ حرفه ای و فروش حرفه ای، دوره های گرانقیمتی هستند و البته دوره سوپر کوچ شامل هر 2 دوره بعلاوه جلسات مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین هر 2 هفنه یکبار است میشود یعنی :

دوره سوپر کوچ = دوره کوچینگ حرفه ای + دوره فروش حرفه ای + جلسات کوچینگ و منتورینگ آنلاین

مبلغ سرمایه گذاری در بخش های دوره هر کدام به شرح زیر هستند:

8 جلسه آموزش کوچینگ و فروش :      4.000.000 تومان

جلسات کوچینگ و منتورینگ آنلاین:     4.600.000 تومان

در مجموع مبلغ سرمایه گذاری این دوره: 8.600.000 تومان است.

همانطور که میدانید در بسیاری از آکادمیها فقط دوره های ضبط شده بدون جلسات کوچینگ گروهی و بدون پرسش و پاسخ به مبلغ 10.000.000 تومان فروخته میشود و حتی برخی از آنها هزینه ها را به دلار دریافت میکنند چون کوچینگ مهارتی است که در کشورهای صنعتی بیشترین مشتری را دارد و اگر شما بتوانید با آنها نیز قرارداد ببندید میتوانید درآمدهای بالاتری به دلار کسب کنید.

با اینحال با توجه شرایط اقتصادی فعلی برای 50 نفر اول دوره تخفیف ویژه 70% در نظر گرفته ایم یعنی به جای 8.600.000 تومان میتوانید فقط با پرداخت 2.590.000 تومان تبدیل به یک کوچ حرفه ای و یک فروشنده حرفه ای شوید.

هدیه دوره به شرکت کنندگان: یک جلسه رایگان کوچینگ.

این دوره در بستر نرم افزار spot player اجرا میشود که تمام کلاس ها هم در گوشی موبایل و هم در کامپیوتر شخصی قابل استفاده است. برای شرکت در این دوره کافیست فرم زیر را پر کنید و دکمه را فشار دهید و بعد از پرداخت هزینه با شما تماس گرفته میشود و رمز ورود به دوره برایتان ارسال میشود.

اگر هم هنوز مطمئن نیستید که این دوره مناسب شماست نگران نباشید کافیست اطلاعات خود را در فرم زیر پر کنید تا در اولین فرصت یک جلسه مشاوره رایگان را با شما هماهنگ کنیم و بعد از مطمئن شدن تصمیم بگیرید.

    پ.ن: کوچینگ صنعت سودآور و البته گرانقیمت جدید در دنیاست که میتوانید از آن برای ارتقاء مهارتهای خود برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید.

     

     

    بازگشب به صفحه اصلی سایت